mandag 9. mai 2011

Mine fisker og kar

Etter å ha lekt med tanken på å lage min egen blogg en stund,forsøker jeg nå på dette og håper noen andre med samme interesse  finner veien hit og.
Som overskriften sier,så er det akvarier og det som bor i de som er min store hobby.
Som hovedinteresse så er de Codydoras (pansermaller)som fenger , men har litt annet også :)

Starter med å vise det nyeste karet mitt,et spesiallaget kar med målene 115(l) x35 (db) og 25 cm høyt. Altså et langt ,lavt kar som er ideelt til Coryer som er bunnfisker og trenger bunnplass mer enn plass i høyden.
Her går det 11 stk. C. green laser (CW009)http://akvaforum.no/profile.cfm?id=15896








2 kommentarer:

  1. Endelig en akvarieblogg jeg kommer til å like å følge! håper du holder det gående:)

    SvarSlett
  2. Heisann:)
    Synes bloggen din blir kjempebra jeg!
    Må se å få somlet meg til å bli ferdig med min.
    Vi snakkes i kveld:)
    Hilsen siv

    SvarSlett