onsdag 11. januar 2012

Gjett om jeg ble glad i går da jeg fant den siste forvunne Anthiasen ,den andre dukket opp dagen etterpå men denne har vært vekke i flere dager.
Den hadde klart å komme seg oppi overrenningsboksen og videre ned røret til sumpen.
Nå måtte det tettes bedre rundt overrenningsboksen og litt ekstra blåfiltermatte satt på ,håper fiskene klarer å holde seg på plass i ettertid. Det er det eneste sted de har mulighet til å hoppe over kanten eller oppi boksen,ellers er det vegger rundt hele karet.

Det var bare helt tilfeldig at jeg fant den da jeg egentlig leitet etter en annen fisk jeg ikke fant igjen.
Så da var det å lyste med lommelykt i sumpen ,ingen Mandarin men den forsvunne Anthias :)
Dette har jeg fakstisk gjort flere ganger i håp om at den skulle være der ,så den må ha gjort seg veldig usynlig. Fisken jeg leitet etter dukket heldigvis opp i dag :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar