tirsdag 8. november 2011

Corydoras Weitzmani

Eggene klekket og yngelen forsvant ut i karet og etter det så jeg de aldri mer :(

Men i dag tok jeg de Weitzmani-ungdommene ut av kjøkkenkaret og de skal snart slippes løs i karet med Fullred Endlersene. Synes liksom ikke at er kar er som det skal uten coryer i og det er god plass til de der.
Ble ellers overrasket over at det var flere enn jeg trodde, hele 16 stk. var det og da er jeg fornøyd :)


Ellers har jeg slitt skikkelig med en kraftig forkjølelse de siste ukene ,så ork til å blogge og gjøre andre kjekke ting ,har bare måtte utebli..
Håper den begynner å avta snart for er temmelig sliten av dette nå :(

Bilder av Corydoras Weitzmani ,ungfisk og en voksen,en av mine favoritcoryer.




bilde av karet de skal gå i nå



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar