søndag 27. november 2011

I går kom en ny saltvannsfisk i hus ,en gul kirurg,nydelig fisk.
Har vel skrevet tidligere at jeg ikke ville kjøpe flere kirurger fra burikk da det ikke har gått så veldig bra med de.Mistenker at de blir fanget med cyanid og dermed ødelegger fisken innenifra.

Nå var jeg imidlertid så heldig å fikk kjøpe fra en privarperson og som har hatt denne i 3 år.Så da bør det gå gret,hvis ikke så kan jeg ikke skylde på noen andre ihvertfall. Den er god og rund og i skikkelig fin form.

Var litt usikker på hvordan det ville gå med å sette inn en til kirurg,har jo Scopasen også,og kirurgen kan være veldig hissig mot hverandre. Men siden denne nye var mye større enn Scopasene ,så tok jeg sjansen på at det ville gå bra.Dette har jeg prøvd før og det har gått fint,hadde ikke tatt sjansen på å sette inn en som var mindre .
Det gikk også veldig bra ,ingen knuffing i det hele tatt,ser faktisk ut som de trives i selskap med hverandre,svømmer sammen og ser ut til å ha det veldig bra :)

Legger ved et bilde av de , det lyver litt når det gjelder størrelsen på den gule for den er faktisk mye større enn bilde viser .Skal se om jeg får tatt noen nye bilder i dag og legge ut.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar