onsdag 6. juli 2011

Jippi ,i kveld så jeg en blå tigerreke med egg unger magen .
Hadde vært skikkelig gøy hvis det kom noen små tigerbarn :)
Noe som ikke er så kjekkt er at jeg ser 2 endlers som ikke er helt bra :(
Den ene er en voksen hun og den andre en liten ny-utfarget hanne,begge disse har sammenklistret hale. Kh var litt lav så jeg ,så mulig dette kan være en årsak, men hva vet jeg. Har i allefall satt inn en ny mineralstein for å øke denne samt medisinert med Esha 2000 og Exit i tilfelle det er noe annet . Har litt panikk for å miste noen av de ,de har ellers sett så fine ut og gruppen har vokst jevnt og trutt . Så håper det går bra med de.
Ser ellers ut til at det omsider begynner å komme seg i 222 literen når det gjelder penselalgene. Plantene ser fine ut ,men roten har fremdeles en gods del på seg . Så denne har jeg tenkt å ta ut og spyle den, for algene sitter ganske løst nå.
Så kommer jeg til å sette inn disse Garra-fiskene så de kan få ta seg av vedlikeholdsarbeidet :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar