tirsdag 20. september 2011

denne gangen ser det ut til at det er C121-eggene som har blitt for harde til å klekke.Dvs. noen har klekket og noen ikke. Plukket ut en deformert yngel her i sted,har nok hatt det litt for tøft med å komme ut av egget :(
Lurer på om Esha2000 dråpene kan ha noe med saken å gjøre,hadde jo noen dråper i klekkevannet for å forhindre mygg på de. Neste gang tror jeg at jeg prøver uten og ser hvordan det går da.

Ellers måtte jeg le litt for meg selv nå da jeg kom inn på pc-rommet og kikket inn i rekekaret. For der var det pepret med egg på glasset :)
Nei,det var ikke rekene som hadde lagt de he he , men har noen Venezuelanus som skal selges gående der .2 av de er voksen og de andre ungfisker og de to voksne var/er nå godt igang med egglegging:)
Eg litt usikker på om jeg skal plukke eggene eller om de skal få bli der,i så fall må eplesneglen som også går der ut hvis ikke eggene skal bli spist.
Tror jeg tar sneglen pluss noen av eggene ut og lar resten være .Eggene kan ta ta over i kjøkkenkaret og sneglen kan komme oppi Full red Endlers-karet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar