mandag 26. september 2011

Har ikke blitt så mye oppdateringer i det siste,men føler meg trøtt og sliten og kroppen verker . Så da blir det bare sånn,interessen blir også litt dalende på denne måten ,men den tar vel seg opp igjen.

Vel ,i Adolfoikaret ser jeg ihvertfall 9 yngel og gleder meg over dette.
Weitzmaniene i kjøkkenkaret har begynt å komme frem nå,så der er det og liv.
C121-eggene hadde problemer med å klekke ,så vet ikke helt hvordan det gikk her,får bare vente å se om det dukker opp noe små.Måtte forresten ta livet av en som var deformert og bare svømte i ring :(

Weitzmaniene la egg igjen i går ,plukket ut noen få og hev de oppi kjøkkenkaret,resten lot jeg bli værende,om de blir spist vil tiden vise.

Venezuelanuseggene har også klekket ,kun noe få ble hvite ,så forer nå kjøkkenkaret uten å vite til hvor mange ;)

Hang-on filteret i karet med Japan blue Endlers har tatt kvelden ,når vet jeg ikke helt sikkert ,oppdaget det i går ettermiddag.
Så da var det bare å finne frem et luftdrevet skumfilter og få mest mulig filtergørr inn i det. Må få tatt et vannbytte da det begynte å vise antydning til nitrit.
Venter nå på et nytt hang-on filter som jeg har kjøpt av en her på forumet.

Betta Albimarginataene som jeg hadde igjen etter at jeg hadde solgt de fleste,har begynt å bli store .Hannen begynner å få leksdrakt på seg og heldigvis ser det ut til at det er 2 hunner også :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar