søndag 11. september 2011

Så var Trondheimsbesøket over og jeg må si jeg føler meg litt tom for øyeblikket,skulle så gjerne hatt de her mye lenger.

Men du verden hvor godt det var å se de igjen og å møte barnebarnet for første gang. Hun er bare helt nydelig og blid og snill :)

Heldigvis vil det ikke gå like lenge til neste gang vi sees da barnedåpen skal holdes her i Fjell kirke.



Ellers fikk jeg en gledelig overraskelse  da jeg sto opp i dag ,Weitzmaniene hadde lagt egg for første gang på lenge. De ser så langt ut til å være fine ,gode egg ,så satser på at det kan bli noen yngel her ja. Det gjenstår jo selvfølgelig om disse vil klekke ,dette er jo et problem jeg har hatt med disse eggene. Skallet blir nemlig for hardt og yngelen klarer ikke komme seg ut av det,krysser fingene at alt går greit denne gangen.

Ellers har det klekket "hele" 4 Sterbai-egg og disse koser seg i en liten plastboks på kjøkkenet.Har og hatt en kopp med artemia til klekking den siste tiden (enkelt og greit) så Adolfoi-yngelen og Sterbaiene får litt ekstra i kosten :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar